Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 UT MER MED ERA BILAR!!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
plunkan

plunkan


Antal inlägg : 5
Registration date : 07-11-02

UT MER MED ERA BILAR!! Empty
InläggRubrik: UT MER MED ERA BILAR!!   UT MER MED ERA BILAR!! Icon_minitime26th november 2007, 13:19

nu grabbar nu måste vi börja filma och lägga upp här. idag måndag ska jag fixa en filmkamera och dra ut med volvon. ta era bilar och UT OCH FILMA. hoppas jag kommer få se nån film inom den denna vecka. SLADDA MERA
Till överst på sidan Gå ner
Lind5kog
Admin
Lind5kog


Antal inlägg : 11
Location : Söderfors
Registration date : 07-11-02

UT MER MED ERA BILAR!! Empty
InläggRubrik: Sv: UT MER MED ERA BILAR!!   UT MER MED ERA BILAR!! Icon_minitime30th november 2007, 02:13

plunkan skrev:
nu grabbar nu måste vi börja filma och lägga upp här. idag måndag ska jag fixa en filmkamera och dra ut med volvon. ta era bilar och UT OCH FILMA. hoppas jag kommer få se nån film inom den denna vecka. SLADDA MERA

Japp helst bilar ... annars går det bra med 3 hjul och uppåt Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
https://lrtierp.swedishforum.net
plunkan

plunkan


Antal inlägg : 5
Registration date : 07-11-02

UT MER MED ERA BILAR!! Empty
InläggRubrik: Sv: UT MER MED ERA BILAR!!   UT MER MED ERA BILAR!! Icon_minitime30th november 2007, 17:06

det går ju bra med 2 hjuling oxå. ju mer blandning på fordon ju bättre blir det. blir ju tråkigt om det bara är bilar som kommer att visas.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





UT MER MED ERA BILAR!! Empty
InläggRubrik: Sv: UT MER MED ERA BILAR!!   UT MER MED ERA BILAR!! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
UT MER MED ERA BILAR!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allt från himmel till jord.-
Hoppa till: